×
Pomoc
Kliknij, aby zobaczyć więcej produktów.
Nie znaleziono żadnych produktów.
Ulubione

Polityka zwrotów

Jak dokonać zwrotu w sklepie online?

Kliencie masz 14 dni kalendarzowych na odstąpienie od umowy - dla zachowania terminu wystarczy zgłosić chęć odstąpienia od umowy 14 dnia, po otrzymaniu przesyłki. Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy, masz obowiązek zwrócić produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

Pamiętaj:  Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkowania oraz  musi  posiadać oryginalną metkę.

W tym celu należy:

  1. Masz konto w sklepie : wypełnić formularz zwrotu (dostępny po zalogowaniu na koncie klienta) i wysłać go do nas naciskając przycisk "utwórz zwrot" u dołu formularza. Ważne, aby zwracany produkty dotarł do nas przed upływem 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem i wysyłanych do paczkomatu.

  2. Jesteś gościem (nie masz konta) : dostaniesz maila po otrzymaniu zamówienia z linkiem do formularza
  3. zwracany produkt należy zapakować i przesłać samodzielnie na swój koszt, pod wskazany poniżej adres:

    JOART S.A. - Sklep Internetowy Szachownica 
    Staszica 11a
    59-700 Bolesławiec

    Jeżeli chcesz zwrócić kilka zamówień nie musisz wysyłać ich osobno. Możesz wygodnie przesłać kilka zamówień w jednej paczce.

  4. zwrot płatności następuje po otrzymaniu przez nas przesyłki i zweryfikowaniu produktu. Pieniądze przelewamy na konto w terminie maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania rzeczy.

*Zakupione produkty w sklepie internetowym można  wymienić w sklepie stacjonarnym, tylko wtedy, jeśli sklep posiada na stanie dany towar zgodny co do rozmiaru, koloru i modelu.

Jak złożyć reklamację w sklepie online?

Wypełnij formularz reklamacji dostępny po zalogowaniu na koncie klienta, znajdziesz go w zakładce „reklamacje”. Prześlij go do nas naciskając przycisk "wyślij" u dołu formularza. W celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej zapakuj produkty i dołącz formularz, który otrzymasz w mailu z potwierdzeniem złożenia reklamacji. Dostępny jest również w panelu klienta w zakładce reklamacje. Reklamację należy przesłać samodzielnie na swój koszt, pod wskazany poniżej adres:

JOART S.A. - Sklep Internetowy Szachownica 
Staszica 11a
59-700 Bolesławiec

Uprzejmie prosimy o nieodsyłanie reklamowanych produktów bez wcześniejszego kontaktu z naszym sklepem internetowym. W tym celu prosimy o przesłanie wiadomości na adres: sklep@szachownica.com.pl

*Zamówione produkty możesz reklamować w ciągu 2 lat od daty ich odbioru.

Zaloguj się lub załóż konto Zapisz się do newslettera Lista salonów Pomoc

Stwórz darmowe konto, aby zapisywać ulubione produkty.

Zaloguj się