- Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?
W sklepie internetowym Szachownica istnieje kilka form możliwych płatności. Szczegółowe informacje o nich znajdziesz tutaj.
- Czy mogę zmienić adres wysyłki na inny niż podany podczas rejestracji?
Tak, jest to możliwe, po zalogowaniu się na stronie i kliknięciu w zakładkę Moje konto -> Adresy można zmienić adres dostawy, jednak zmiana będzie dotyczyć przyszłych zamówień. Jeśli chcesz zmienić adres dostawy dla już złożonego zamówienia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na życzenie wystawiamy fakturę VAT za produkty zakupione w naszym sklepie.
- Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Zgodnie z regulaminem zamówienia można składać tylko za pośrednictwem formularza on-line dostępnego na stronie sklepu internetowego.
- Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?
O stanie realizacji zamówienia powiadomimy Cię mailowo. Szczegóły Twojego zamówienia możesz również sprawdzić w każdej chwili logując się na stronie naszego sklepu klikając w zakładkę Moje Konto -> Zamówienia
- Ile trwa i ile kosztuje dostawa?
Koszty i terminy dostawy zależą od wybranej opcji. Szczegóły można znaleźć tutaj.
- Czy mogę zarezerwować produkt bez kupowania go?
Produkty, które są dodawane do koszyka nie są zarezerwowane. Rezerwacja ma miejsce dopiero w momencie opłacenia zamówienia on line, bądź złożenia zamówienia opłacanego za pobraniem.
- Czy mogę zmodyfikować lub anulować moje zamówienie?
Zamówienie można anulować jeśli nie zostało ono jeszcze nadane do wysyłki. W tym celu należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie.
- Co mam zrobić, jeżeli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?
Taki produkt można oddać lub wymienić. W tym celu należy odesłać go na adres sklepu internetowego, koszt przesyłki zwrotnej ponosi sklep internetowy. W celu dokonania zwrotu lub wymiany niewłaściwego produktu zaloguj się na naszej stronie na konto na którym dokonałeś zakupu i przejdź do zakładki Moje Konto -> Reklamacje aby wypełnić formularz reklamacji.
- Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie internetowym?
Jeśli założyłeś swoje konto w sklepie internetowym w każdej chwili możesz sprawdzić historię i status swoich zamówień, a także tworzyć listę ulubionych produktów. Są tu także zapamiętane Twoje adresy dostaw i dane potrzebne do wystawienie faktury, nie musisz wprowadzać ich na nowo za każdym razem, gdy dokonujesz zakupu.
- W jaki sposób mogę się upewnić, że proces zakupów został przeprowadzony poprawnie?
Po wysłaniu i opłaceniu zamówienia otrzymasz od nas na swoją skrzynkę mailową potwierdzenie złożenia zamówienia, a następnie będziemy informować Cię mailowo o każdej zmianie statusu zamówienia.
- Otrzymałem informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła. Co mam zrobić ?
Swoją paczkę można śledzić klikając w link do przesyłki, który wysyłamy w mailu informującym o zrealizowaniu zamówienia. W niektórych sytuacjach przesyłki nie udaje się dostarczyć, gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
- Czy jest możliwość zwrotu lub wymiany towaru i kto ponosi koszty zwrotu?
Tak, można dokonać zwrotu lub wymiany w terminie do 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Aby dokonać zwrotu należy wypełnić krótki formularz zwrotu dostępny po zalogowaniu na Twoje konto w szczegółach danego zamówienia. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
- Czy mogę oddać produkt kupiony w sklepie internetowym do sklepu stacjonarnego?
Nie ma możliwości dokonania zwrotu rzeczy kupionej w sklepie internetowym do sklepu stacjonarnego. Należy produkt przesłać bezpośrednio na adres sklepu internetowego.
- Czy jest możliwość wymiany rzeczy kupionej w sklepie internetowym za pośrednictwem sklepu stacjonarnego?
Tak, można dokonać wymiany produktu kupionego w sklepie internetowym w sklepie stacjonarnym, jeśli sklep posiada na stanie dany towar zgodny co do rozmiaru i koloru.
- Czy można zapłacić za przesyłkę przy odbiorze?
Opcja ta jest dostępna tylko przy wyborze dostawy za pośrednictwem kuriera FedEx lub Pocztex.
- Czy realizują Państwo przesyłki zagraniczne?
Tak, realizujemy przesyłki zagraniczne za pośrednictwem Poczty Polskiej. Cena takiej przesyłki uzależniona jest od wagi i miejsca dostawy, zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej.
- Czy po złożeniu zamówienia dostanę informację o dokonanych zakupach?
Tak, po złożeniu zamówienia wysyłany jest e-mail potwierdzający złożenie zamówienia, a następnie przy każdej zmianie statusu realizacji wysyłane jest kolejne powiadomienie. Szczegóły zamówienia można również sprawdzić w każdej chwili logując się na stronie naszego sklepu i klikając w zakładkę Moje Konto -> Moje Zamówienia.
- W jaki sposób zostanę poinformowany o tym, że moja paczka jest już do odebrania w sklepie stacjonarnym?
Sklep stacjonarny o dostarczeniu paczki informuje telefonicznie lub e-mailowo, dlatego też ważne jest, aby poprawnie wprowadzić swoje dane teleadresowe.
- Co należy zrobić aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach?
Należy zapisać się do naszego newslettera za pośrednictwem strony internetowej, polubić nas na Facebook’u lub śledzić na Instagramie.
- Czy za zakupy online mogę zapłacić kartą podarunkową lub kartą lojalnościową programu Szachomat?
Niestety, te formy płatności nie są możliwe w sklepie internetowym. Karty podarunkowe Szachomat lub karty lojalnościowe Szachomat można wykorzystać jedynie w sklepach stacjonarnych sieci Szachownica.