Jak mogę zapłacić za moje zamówienie? W sklepie internetowym Szachownica istnieje kilka form możliwych płatności. Szczegółowe informacje o nich znajdziesz tutaj.
Czy mogę zmienić adres wysyłki na inny niż podany podczas rejestracji? Tak, jest to możliwe, po zalogowaniu się na stronie i kliknięciu w zakładkę Moje konto -> Adresy można zmienić adres dostawy, jednak zmiana będzie dotyczyć przyszłych zamówień. Jeśli chcesz zmienić adres dostawy dla już złożonego zamówienia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT? Tak, na życzenie wystawiamy fakturę VAT za produkty zakupione w naszym sklepie.
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon? Zgodnie z regulaminem zamówienia można składać tylko za pośrednictwem formularza on-line dostępnego na stronie sklepu internetowego.
Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia? O stanie realizacji zamówienia powiadomimy Cię mailowo. Szczegóły Twojego zamówienia możesz również sprawdzić w każdej chwili logując się na stronie naszego sklepu klikając w zakładkę Moje Konto -> Zamówienia
Ile trwa i ile kosztuje dostawa? Koszty i terminy dostawy zależą od wybranej opcji. Szczegóły można znaleźć tutaj.
Czy mogę zarezerwować produkt bez kupowania go? Produkty, które są dodawane do koszyka nie są zarezerwowane. Rezerwacja ma miejsce dopiero w momencie opłacenia zamówienia on line, bądź złożenia zamówienia opłacanego za pobraniem.
Czy mogę zmodyfikować lub anulować moje zamówienie? Zamówienie można anulować jeśli nie zostało ono jeszcze nadane do wysyłki. W tym celu należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie.
Co mam zrobić, jeżeli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt? Taki produkt można oddać lub wymienić. W tym celu należy odesłać go na adres sklepu internetowego, koszt przesyłki zwrotnej ponosi sklep internetowy. W celu dokonania zwrotu lub wymiany niewłaściwego produktu zaloguj się na naszej stronie na konto na którym dokonałeś zakupu i przejdź do zakładki Moje Konto -> Reklamacje aby wypełnić formularz reklamacji.
Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie internetowym? Jeśli założyłeś swoje konto w sklepie internetowym w każdej chwili możesz sprawdzić historię i status swoich zamówień, a także tworzyć listę ulubionych produktów. Są tu także zapamiętane Twoje adresy dostaw i dane potrzebne do wystawienie faktury, nie musisz wprowadzać ich na nowo za każdym razem, gdy dokonujesz zakupu.
W jaki sposób mogę się upewnić, że proces zakupów został przeprowadzony poprawnie? Po wysłaniu i opłaceniu zamówienia otrzymasz od nas na swoją skrzynkę mailową potwierdzenie złożenia zamówienia, a następnie będziemy informować Cię mailowo o każdej zmianie statusu zamówienia.
Otrzymałem informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła. Co mam zrobić ? Swoją paczkę można śledzić klikając w link do przesyłki, który wysyłamy w mailu informującym o zrealizowaniu zamówienia. W niektórych sytuacjach przesyłki nie udaje się dostarczyć, gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Czy jest możliwość zwrotu lub wymiany towaru i kto ponosi koszty zwrotu? Tak, można dokonać zwrotu lub wymiany w terminie do 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Aby dokonać zwrotu należy wypełnić krótki formularz zwrotu dostępny po zalogowaniu na Twoje konto w szczegółach danego zamówienia. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
Czy mogę oddać produkt kupiony w sklepie internetowym do sklepu stacjonarnego? Nie ma możliwości dokonania zwrotu rzeczy kupionej w sklepie internetowym do sklepu stacjonarnego. Należy produkt przesłać bezpośrednio na adres sklepu internetowego.
Czy jest możliwość wymiany rzeczy kupionej w sklepie internetowym za pośrednictwem sklepu stacjonarnego? Tak, można dokonać wymiany produktu kupionego w sklepie internetowym w sklepie stacjonarnym, jeśli sklep posiada na stanie dany towar zgodny co do rozmiaru i koloru.
Czy można zapłacić za przesyłkę przy odbiorze? Opcja ta jest dostępna tylko przy wyborze dostawy za pośrednictwem kuriera FedEx lub Pocztex.
Czy realizują Państwo przesyłki zagraniczne? Tak, realizujemy przesyłki zagraniczne za pośrednictwem Poczty Polskiej. Cena takiej przesyłki uzależniona jest od wagi i miejsca dostawy, zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej.
Czy po złożeniu zamówienia dostanę informację o dokonanych zakupach? Tak, po złożeniu zamówienia wysyłany jest e-mail potwierdzający złożenie zamówienia, a następnie przy każdej zmianie statusu realizacji wysyłane jest kolejne powiadomienie. Szczegóły zamówienia można również sprawdzić w każdej chwili logując się na stronie naszego sklepu i klikając w zakładkę Moje Konto -> Moje Zamówienia.
W jaki sposób zostanę poinformowany o tym, że moja paczka jest już do odebrania w sklepie stacjonarnym? Sklep stacjonarny o dostarczeniu paczki informuje telefonicznie lub e-mailowo, dlatego też ważne jest, aby poprawnie wprowadzić swoje dane teleadresowe.
Co należy zrobić aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach? Należy zapisać się do naszego newslettera za pośrednictwem strony internetowej, polubić nas na Facebook’u lub śledzić na Instagramie.
Czy za zakupy online mogę zapłacić kartą podarunkową lub kartą lojalnościową programu Szachomat? Niestety, te formy płatności nie są możliwe w sklepie internetowym. Karty podarunkowe Szachomat lub karty lojalnościowe Szachomat można wykorzystać jedynie w sklepach stacjonarnych sieci Szachownica.