FAQ

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

W sklepie internetowym Szachownica można wybrać jedną spośród 3 opcji płacenia za zakupy:

- Online: przelewem lub kartą płatniczą/kredytową.

Płatność online zawsze realizowana jest za pośrednictwem serwisu Przelewy 24. W finalizacji zamówienia po wybraniu przycisku „Przejdź do Przelewy 24” Klient zostaje przekierowany do strony serwisu Przelewy 24, gdzie może zdecydować się na płatność kartą lub przelewem bankowym.

- Za pobraniem: w momencie odbioru przesyłki od kuriera.

Opcja ta jest możliwa wyłącznie przy wyborze formy dostawy kurierem FedEx.

- Zwykły przelew: przesyłka zostanie wysłana po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

Nr konta: BZ WBK 50 1500 1429 1214 2009 2283 0000

Dane odbiorcy: Joart S.A., ul. Staszica 11a, 59-700 Bolesławiec

W tytule przelewu koniecznie należy podać numer zamówienia, który podany jest w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia do realizacji.

 

Czy mogę zmienić adres wysyłki na inny niż podany podczas rejestracji?

Tak,  jest to możliwe w każdej chwili, po zalogowaniu się na stronie i kliknięciu w zakładkę Moje konto można zmienić adres dostawy, a także adres e-mail, hasło do logowania czy dane do faktury.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na życzenie wystawiamy fakturę VAT za produkty zakupione w naszym sklepie.

 

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Zgodnie z regulaminem zamówienia można składać tylko za pośrednictwem formularza on-line dostępnego na stronie sklepu internetowego.

 

Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?

O stanie realizacji zamówienia powiadomimy Cię mailowo. Szczegóły Twojego zamówienia możesz  również  sprawdzić w każdej chwili logując się na stronie naszego sklepu klikając w zakładkę Moje Konto, a następnie w Historię Zamówień.

 

Ile trwa i ile kosztuje dostawa?

Koszt i termin dostawy zależy od wybranej opcji.

Każde zamówienie o wartości powyżej 100 PLN dostarczamy bezpłatnie (za wyjątkiem czasowych promocji, kiedy minimalna kwota zamówienia może być niższa). Dla pozostałych zamówień mamy następujące opcje dostawy:

- odbiór w sklepie stacjonarnym: do 7 dni roboczych od daty realizacji zamówienia, dostawa bezpłatna,

- kurier FedEx: 1-2 dni robocze od daty realizacji zamówienia, przy zamówieniu płatnym przelewem koszt dostawy: 13,00 PLN, przy zamówieniu płatnym przy odbiorze koszt dostawy: 16,50 PLN,

- Poczta Polska (tylko na terenie Polski): do 4 dni roboczych od daty realizacji zamówienia, koszt dostawy 8,30 PLN,

- paczkomat InPost:  2-3 dni robocze od daty realizacji zamówienia, koszt dostawy 8,50 PLN.

 

Czy mogę zarezerwować produkt bez kupowania go?

Produkty, które są dodawane do koszyka nie są zarezerwowane. Rezerwacja ma miejsce dopiero w momencie opłacenia zamówienia on line, bądź złożenia zamówienia opłacanego za pobraniem (tylko w przypadku dostawy kurierem FedEx).

 

Czy mogę zmodyfikować lub anulować moje zamówienie?

Zamówienie można anulować jeśli nie zostało ono jeszcze nadane do wysyłki. W tym celu należy skontaktowac się z Działem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie. Nie ma możliwości modyfikowania zamówinia np. zamiany produktu na inny.

 

Co mam zrobić, jeżeli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?

Taki produkt można oddać lub wymienić. W tym celu należy odesłać go na adres sklepu internetowego, koszt przesyłki zwrotnej ponosi sklep internetowy. W celu dokonania zwrotu lub wymiany niewłaściwego produktu skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie.

 

Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie internetowym?

Jeśli założyłeś swoje konto w sklepie internetowym w każdej chwili możesz sprawdzić historię i status swoich zamówień. Są tu także zapamiętane Twoje adresy dostaw i dane potrzebne do wystawienie faktury, nie musisz wprowadzać ich na nowo za każdym razem, gdy dokonujesz zakupu.

 

W jaki sposób mogę się upewnić, że proces zakupów został przeprowadzony poprawnie?

Po wysłaniu i opłaceniu zamówienia otrzymasz od nas na swoją skrzynkę mailową potwierdzenie złożenia zamówienia, a następnie będziemy informować Cię mailowo o każdej zmianie statusu zamówienia.

 

Otrzymałem informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła. Co mam zrobić ?

Swoją paczkę można śledzić klikając w link do przesyłki, który wysyłamy w mailu informującym o zrealizowaniu zamówienia. W niektórych sytuacjach przesyłki nie udaje się dostarczyć, gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

Czy jest możliwość zwrotu lub wymiany towaru i kto ponosi koszty zwrotu?

Tak, można dokonać zwrotu lub wymiany w terminie do 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Aby dokonać zwrotu należy wypełnić formularz zwrotu dostępny on line i wysłać go do nas naciskając przycisk wyślij pod formularzem. Formularz można także wydrukować naciskając przycisk drukuj i przysłać do nas wraz ze zwracanym towarem.

Koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

 

Czy mogę oddać produkt kupiony w sklepie internetowym do sklepu stacjonarnego?

Nie ma możliwości dokonania zwrotu rzeczy kupionej w sklepie internetowym do sklepu stacjonarnego.  Należy produkt przesłać bezpośrednio na adres sklepu internetowego.

 

Czy jest możliwość wymiany rzeczy kupionej w sklepie internetowym za pośrednictwem sklepu stacjonarnego?

Tak, można dokonać wymiany produktu kupionego w sklepie internetowym w sklepie stacjonarnym, jeśli sklep posiada na stanie dany towar zgodny co do rozmiaru i koloru.

 

Czy można zapłacić za przesyłkę przy odbiorze?

Opcja ta jest dostępna tylko przy wyborze dostawy za pośrednictwem kuriera FedEx.

 

Czy realizują Państwo przesyłki zagraniczne?

Tak, realizujemy przesyłki zagraniczne za pośrednictem Poczty Polskiej. Cena takiej przesyłki uzależniona jest od wagi i miejsca dostawy, zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej.

 

Czy po złożeniu zamówienia dostanę informację o dokonanych zakupach?

Tak, po złożeniu zamówienia wysyłany jest e-mail potwierdzający złożenie zamówiania, a następnie przy każdej zmianie statusu realizacji wysyłane jest kolejne powiadomienie. Szczegóły zamówienia można  również  sprawdzić w każdej chwili logując się na stronie naszego sklepu i klikając w zakładkę Moje Konto, a następnie w Historię Zamówień.


Czy muszę być zarejestrowanym klientem, by złożyć zamówienie w sklepie?

Nie trzeba być zarejestrowanym klientem, żeby robić zakupy w sklepie internetowym, zamówienie można również złożyć korzystając z opcji kupuj bez logowania.

 

W jaki sposób zostanę poinformowany o tym, że moja paczka jest już do odebrania w sklepie stacjonarnym?

Sklep stacjonarny o dostarczeniu paczki informuje telefonicznie lub e-mailowo, dlatego też ważne jest, aby poprawnie wprowadzić swoje dane teleadresowe.

 

Co należy zrobić aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach?

Należy zapisać się do naszego newslettera za pośrednictwem strony internetowej, polubić nas na facebook’u lub śledzić na Instagramie.